sobota, 19 października 2013

Wyprawka dla dziecka czyli etnocentryzm konsumencki

Postanowiłam wspierać Polskie firmy i całą wyprawkę dla Alicji zakupiłam u polskich producentów. Okazuje się, że polskie produkty dla dzieci są doskonałej jakości i nie odbiegają od zagranicznych marek. Polska wyprawka, nie ukrywam tańsza, nie oznacza, że musimy rezygnować z luksusu, komfortu, bezpieczeństwa.

Kupując wózek wyobrażałam sobie, jak wiele wspólnych przejażdżek przed nami, jak wiele wspaniałych miejsc mamy do odkrycia. Wiedziałam, że musi to być wózek funkcjonalny, bezpieczny, wygodny i ładny w końcu będzie nim podróżowała Moja Mała Królewna... wybrałam  wózek Solaris 3 w 1 firmy Bebetto.

Zostanie Matką oznacza multizadaniowość, taki też jest mój wózek, mogę zabrać Alicję w krainę leśną, miejską i sklepową. Wózek prowadzi się lekko, przyjemnie się spaceruje, jest świetny w użyciu, wygodny zarówno dla mnie jak i dla Alicji. Zdejmowana gondola może służyć jako kołyska. Do wózka można włożyć fotelik, z którego Moja zaciekawiona Alicja będzie podziwiać świat. Do kompletu jest spacerówka. Wszystko lekko i łatwo się składa. Spacerować można w każdą pogodę, z podniesioną budą czy przeciwdeszczowym okryciem.
Już nie mogę się doczekać ja i mój Mały Odkrywca na wspólnym spacerze. Nowy Członek Naszej rodzinki zapewne będzie ciekawy świata, sporo będzie trzeba razem zobaczyć. Jesteśmy gotowe na wspaniałą przygodę. No to w drogę!

2 komentarze:

  1. Sprawdza sie ten model? Wlasnie jestem przed zakupem wózka

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...