sobota, 2 listopada 2013

Przygotowania do porodu

37 tydzień Moja Córcia ma 2800, ma już swój pokój, łóżeczko, ubranka:)
Czekają na Maleństwo Pluszaki - tygrysek i osiołek.

Wszystko jest wyprane i wyprasowane, czekamy na Ciebie!

Jak przygotować się do porodu?


  • od 32 tygodnia ciąży mam spakowaną torbę do szpitala
  • przygotowałam wyprawkę dla Córki
  • chodziłam do szkoły rodzenia
  • odżywiałam się zdrowo i racjonalnie
  • kontrolowałam przyrost wagi ciała
  • spałam wystarczającą  ilość godzin (8-10 godzin na dobę)
  • jak tylko mogłam byłam aktywna – zapisałam się na zajęcia jogi, spacerowałam na świeżym powietrzu
  • unikałam i unikam stresu :)

To tyle mądrych rad z internetu:)

Czy na poród można się przygotować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...