poniedziałek, 3 listopada 2014

WYNIKI KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO - JESIENNY SPACER W OBIEKTYWIE

Wiem, że czekaliście na wyniki, a emocje na FB sięgały zenitu:)

Wszystko przez to, że nie mogłam się zdecydować, ale ostatecznie z pomocą przyszedł mój ukochany Mąż, który wspiera mnie w blogowych poczynaniach. Rozczuliliście mnie zdjęciami swoich Dzieciaczków (a matka wiadomo miękkie serce ma). Wasze zdjęcia WSZYSTKIE są piękne ciężko wybrać zwycięzcę i najchętniej obdarowałoby się wszystkich. Braliśmy pod uwagę przede wszystkim czy zaprosiliście nas na jesienny spacer:).
Każdy z Was zasługuje na nagrodę! Ale... mam tylko trzy zestawy od Canpol Babies:(
I tu chciałabym bardzo serdecznie podziękować - bez Blogosfery Canpol Babies tego konkursu by nie było:)

Nagrody otrzymują autorki poniższych zdjęć:)
Gratulacje i do zobaczenia do następnego konkursu 








 Zwycięzców proszę do środy o przesłanie adresów do wysyłki nagród na 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...