środa, 13 maja 2015

Spacerówka, na co zwrócić szczególną uwagę?

Wiosna to dobry moment by wymienić pojazd Maluszka. I tu pada pytanie na co zwrócić uwagę wybierając spacerówkę?
Źródło: http://www.espiro.eu/prego/spacerowki-espiro#






Najważniejsze są koła, jeśli spacerujecie w mieście, lepiej wybrać wózek z czterema małymi kółkami. Wózki na większych, pompowanych kołach lepiej radzą sobie w terenie, podobnie jak trójkołowce. Dla aktywnych Mam, biegających często polecane są specjalnie do tego przeznaczone wózki, ale ja bez problemu z moja spacerówką pokonuje długie dystanse. Zwróćcie uwagę na zawieszenie powinno być odpowiednio amortyzowane. Pamiętajcie o wadze wózka, aluminiowy stelaż zaoszczędzi wam sił. Regulowane rączki ułatwią spacer osobom różnego wzrostu. Sprawdźcie czy siedzisko nie jest za wąskie, fajnie jak oparcie, podnóżek maja regulację ustawienia. Nasza Alicja często zasypia na spacerze,  regulacja nachylenia oparcia w takiej sytuacji jest niezbędna. Budka powinna być przewiewna, ale musi chronić przed słońcem, deszczem, wiatrem. Nasz wózek zaopatrzony jest w pałąk, który zapewnia ochronę ale można go w każdej chwili szybko zdemontować. Ważny jest też kosz na zakupy, pojemny i łatwy do czyszczenia. Zwróć uwagę na tapicerkę, czy można łatwo ją zdjąć, wyczyścić. 

Wśród wielu popularnych modeli, znaleźliśmy nasz ideał, oczywiście Polskiej Firmy, bo jak wiesz Drogi Czytelniku postanowiłam wspierać Polskie firmy i całą wyprawkę dla Alicji zakupiłam u polskich producentów. Okazuje się, że polskie produkty dla dzieci są doskonałej jakości i nie odbiegają od zagranicznych marek. Polska wyprawka, nie ukrywam tańsza, nie oznacza, że musimy rezygnować z luksusu, komfortu, bezpieczeństwa.



Kupując wózek wyobrażałam sobie, jak wiele wspólnych przejażdżek przed nami, jak wiele wspaniałych miejsc mamy do odkrycia. Wiedziałam, że musi to być wózek funkcjonalny, bezpieczny, wygodny i ładny w końcu będzie nim podróżowała Moja Mała Królewna... wybrałam  wózek Espiro PREGO.





Poniżej lista polskich producentów wózków, jest w czym wybierać:)  

Pamiętaj kupując polskie produkty dajesz pracę.


ARO KAROŃ

aro karon
 


Aro Team
 
aro team
 

BEBETTO 


 COLETTO 



 
FIRKON

 frikon

 
JEDO
 
jedo
 
 
 LONEX
 
lonex
 
PRAMPOL

prampol


PRZEMKO 
 
  Ich znana marka to: Baby – Merc

ROAN


roan

 SOJAN

sojan


TAKO
tako
 
 TUTEK
 
tutek

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...