poniedziałek, 20 maja 2013

Ciąża czas oczekiwania.

Czeka się na wszystko. A w szczególności na Nasze Szczęście.
Nie chcę przegapić jak to jest być Mamą... I przede wszystkim chcę uporządkować setki pytań i wątpliwości, dlatego próbuję swoich sił na tym blogu.
 
Aktualnie jestem w 14 tygodniu, niestety dopadła mnie angina i próbuję skutecznie bronić siebie i Maleństwo przed chorobą. Od znajomej dostałam propolis, ale nie będę eksperymentować w ciąży. Pozostają domowe sposoby sok z malin, cytryna, miód, czosnek co do ostatniego to nie jestem przekonana, bo czytałam, że z czosnkiem należy uważać. A jakie są wasze metody na chorobę?

                                                      Źródło www.canpolbabies.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...