czwartek, 16 maja 2013

Dzień dobry



Dzień dobry :).

Jak się macie? Ja, mówiąc szczerze, jestem wiecznie śpiąca. Mdłości i zmienne nastroje nie dotykają każdej kobiety w ciąży. Mnie na szczęście ominęły! Tylko to wszechogarniające zmęczenie i senność. A jak to jest u Was? Czy taka bezsilność to stan normalny i… kiedy on minie?
 
Źródło: http://objawy-ciąży.waw.pl/zmeczenie-sennosc-jako-objaw-ciazy/

Bardzo się cieszę, że jestem w ciąży, choć do tej pory jedynym tego potwierdzeniem był wynik testu i USG. Najbliżsi jeszcze nie mogli się domyślać bo brzuch oczywiście nie zaczął jeszcze rosnąć choć ja dopatruję się w lustrze jakichkolwiek oznak ciąży :).
 
Zauważam tylko drobne zmiany. Z trudem pozbyłam się ulubionych spodni, zamieniając je na getry. To wszystko dla wygody mojego Maluszka, ale perspektywa spędzenia 9 miesięcy w getrach trochę mnie zmartwiła:) Jednak ku swojemu zdziwieniu odkryłam, że w ciąży kobieta może pięknie wyglądać. Czas na porządki w szafie.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...