wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyniki konkursu fotograficznego W przyszłości zostanę...



Wiem, że długo czekaliście na wyniki konkursu.
Nie mogliśmy się zdecydować, pomagała mi ekipa z zaprzyjaźnionego studia fotograficznego 


Bardzo ciężko wybrać zwycięzcę i najchętniej obdarowałoby się wszystkich, Każdy z Was stworzył super stylizację, ale niestety mamy tylko dwie metryczki:(

Braliśmy pod uwagę przede wszystkim temat prac i pomysłowość.

Niektórzy z Was włożyli bardzo, bardzo dużo pracy, zachwyciła mnie Wasza kreatywność, pomysłowość, humor… Inni rozczulili mnie zdjęciami swoich pociech Dziękuję Wam bardzo za udział w zabawie!


Nagrodę otrzymują autorzy zdjęć.





Laureatów prosimy o kontakt https://www.facebook.com/parzuchowscy?fref=ts

Proszę wpisać w tytule wiadomości - konkurs Kim zostanę w przyszłości


Gratulacje i do następnego konkursu:)


3 komentarze:

  1. Ten drugi to Olo, syn Mileny? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. je, je, je :) W tym miejscu chciałam podziękować mamie, tacie i babci :)
    A tak serio: super uczucie wygrać taki konkurs. Dziękujemy :) Jak metryczka do nas dotrze, na pewno się pochwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje. :)
      Dobrze rozpoznałam Ola. :) Tylko nie wiem czemu mój komentarz znikł. :C

      Usuń

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...