poniedziałek, 29 lipca 2013

Upał z brzuchem

 
Pogoda jak kobieta zmienną jest, ostatnio narzekałam, że do pracy muszę chodzić w rajstopach  a dziś niespodzianka z nieba leje się żar. Na co powinna  zwrócić uwagę kobieta w ciąży, pamiętając że lato niesie też niebezpieczeństwa?
 


Powinnyśmy unikać słońca w południe, odpoczywać w chłodnym miejscu. Zmiany hormonalne w ciąży w połączeniu z intensywnym słońcem mogą spowodować przebarwienia  skórne. Dlatego na słońcu należy używać dobrego kremu, ja zawsze mam ze sobą krem Perfecta Mama.  Dziś niestety nie mogę odpoczywać na powietrzu, nie mogę schować się w cieniu ani w chłodnym pomieszczeniu. W pracy powietrze stoi, jest duszno, mnie ratuje picie wody, latem należy wypić 2 litry wody. Nie narzekam, cieszę się, że mój drugi trymestr przypada na lato, przecież to witaminowy okres – korzystajmy Kochane Mamy ze świeżych owoców, warzyw.




 
 
 
 
 
 




  Polka Matka jest na Facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...