niedziela, 15 września 2013

Nudności w ciąży

Ja na szczęście nie miałam takich dolegliwości, ale wiem jak bardzo mogą utrudnić radość z bycia Mamą. Dlatego postanowiłam napisać o sposobach na nudności, o których dowiedziałam się od położnych. Przede wszystkim, aby zmniejszyć ryzyko mdłości, należy zwrócić uwagę na drażniące nas zapachy i smaki, mi przeszkadzał zapach łososia i tuńczyka. W ciągu dnia należy zjeść 5-6 małych posiłków, wypić ok. 2 litrów płynów dziennie.
 
Pierwszy posiłek rano należy zjeść jeszcze w łóżku, położne proponowały sucharki, banany. Oprócz tego można wypróbować: imbir, migdały, cytrynę, witaminę B6, herbaty ziołowe – z mięty, melisy, rumianku, lucerny, majeranku. W ostateczności pomocne są leki, które przepisze lekarz.








 Polka Matka jest na Facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...