środa, 18 września 2013

Trzeci trymestr

To ostatni etap ciąży, dla mnie chyba najgorszy! Jak można być dziewięć miesięcy w formie jak nie opuszcza nas niepokój o Maluszka i obawa o poród. Co może nas czekać w trzecim trymestrze, przede wszystkim w łóżku nie można znaleźć miejsca, kiedy wreszcie śpimy budzą nas kopniaki. Na szczęście ja jeszcze nie wstaję w nocy do łazienki. W trzecim trymestrze warto dużo wypoczywać leżąc albo półleżąc. Ogólnie ten czas dłuży się strasznie… Niektóre Przyszłe Mamy ratuje instynkt wicia gniazda, wyprawka, szykowanie pokoiku POLECAM! To ostatnie chwile by przygotować wszystko na przybycie najważniejszego gościa.

To też ostatnie zajęcia w Szkole Rodzenia, to ostatni moment, aby umówić się z położną, wybrać szpital, w którym chcesz rodzić, obejrzeć sale. W trzecim trymestrze częściej odwiedzamy lekarza, a w 9 miesiącu może będziemy odwiedzać lekarza, co tydzień aby nie przegapić wielkiej chwili. Podobno niewiele Dzieci rodzi się w wyznaczonym przez lekarza terminie.

Jestem w 31 tygodniu i zauważyłam, że w trzecim trymestrze nie zapominam o śniadaniu i czuje głód przed pójściem spać… wielki głód. Mój Okruszek, tak wyczytałam, jest już coraz bardziej samodzielny, słyszy dźwięki z zewnątrz, czuje smaki, otwiera oczy i widzi światło. Coraz częściej budzi się by pokopać!












 Polka Matka jest na Facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...