piątek, 8 listopada 2013

Ubranka na początek, czyli Dzidzia na wybiegu

Moja Córka ma już miesiąc, bogata w doświadczenie, postanowiłam wrócić do tematu wyprawki. Moja Córka ważyła 3310 g i miała 52 cm. Ubranka, które kupiłam czyli rozmiar 52, na starcie były za małe:) Dlatego wszystkim proponuje zakup kilku ubranek trochę większych 56 a z zapasem ubranka rozmiar 62-68.

Poniżej tabela rozmiarów:

46-50-52 cm:  wcześniak
56-62 cm:  0-3 miesiące (noworodek urodzony o czasie)
62-68 cm: 3-6 miesięcy
68-74: 6-9 miesięcy
74-80: 9-12 miesięcy
80-86 cm: 12-18 miesięcy

Jakie ubranka polecam, by nie stać codziennie przy pralce i żelazku? Ja jestem cwana bo część garderoby dostaliśmy od Mojej Bratowej, której wielkie Bóg Zapłać i Całusy. Ciuszki te są przede wszystkim wygodne, praktyczne i piękne - oglądałam je chyba ze sto razy - rajstopki w kropki, sukienki dla panienki... Łatwo się je zdejmuje, są z dobrej bawełny, są mega wygodne, nie mają zbyt intensywnych kolorów bo barwniki używane do farbowania ubranek przecież też mogą uczulać. Polecam ubranka zapinane na zatrzaski, to o wiele lepsze niż guziczki.
 
Garderoba Maluszka nie musi być pękata, wystarczy zapas 6 kompletów - na wypadek "ulania, obrzygania, osrania". I uwaga podstawowa Maluszki szybko rosną, Moja Córcia już wyrosła z kilku fajnych kompletów, są też ubrania których nie miała na sobie:(

Dzidzia na wybiegu - w tym sezonie nosimy:


- body najlepsze z krótkim rękawem i zapinane na zatrzaski przy szyi, body z zakładkami przy szyi rozciągają się;
- kaftaniki, koszulki na pierwsze miesiące raczej odradzam koszulki zakładane przez głowę, ciężko je założyć;
- śpioszki najlepsze rozpinane w kroku, dzięki nim z szybkością światła zmieniamy pieluchę;
- pajacyki absolutne Must Have najlepsze z zapięciem na całej długości;
- skarpetki;
- czapeczki cieńsze po kąpieli, grubsza na spacer;
- dres ja mam z polaru i wychodzimy w nim na jogging;
- bluzy, cienkie sweterki specjaliści nie polecają z wełny i poliestru
- rajstopki;
- półśpiochy super sprawa też szybko wyjmujemy pieluchę:)
- kombinezon - bez którego o tej porze roku nie wychodzimy z domku, warto kupić trochę większy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...