niedziela, 10 listopada 2013

Wyprawka dla dziecka, czyli etnocentryzm konsumencki




Tak jak pisałam wcześniej postanowiłam wspierać Polskie firmy i całą wyprawkę dla Alicji zakupiłam u polskich producentów. Okazuje się, że polskie produkty dla dzieci są doskonałej jakości i nie odbiegają od zagranicznych marek. Kupując Polskie wyroby, dajesz pracę polskim pracownikom i otrzymujesz produkty najwyższej jakości.

Już niedługo narodzi się prawdziwa Gwiazda:) Pomyślałam o tych słodkich nocach, które Moja Córka pokocha w swoim bezpiecznym, ciepłym łóżeczku. Pomyślałam o uśmiechniętych oczach wpatrzonych w księżyc i gwiazdy. Wyobrażałam sobie poranki i uśmiech Mojej Małej Kruszynki kryjący się za szczebelkami łóżeczka.


Tak... łóżeczko to najważniejszy zakup Polki Matki.
Łóżeczko można kupić używane, ale ja postawiłam na dwa w jednym, oczywiście polskiej firmy PACYGA. Łóżeczko serii LENA to klasyczna śnieżnobiała elegancja i funkcjonalność, ma dwustopniową regulacje materaca i co ważne ma możliwość przekształcenia w wersję dla przedszkolaka, odpadnie mi zakup za 2-3 lata:) Ja wybrałam łóżeczko z  motywem gwiazdek (STAR FOR THE STAR), ale chyba są i serduszka i księżyce... do wyboru. Łóżeczko znalazłam na Targach Moje Dziecko, czasami oferta targowa jest korzystniejsza i można osobiście negocjować cenę.

Kupując łóżeczko, zwracałam uwagę z czego jest wykonane, najlepsze jest drewno. Farba, którą jest pokryte, powinna posiadać atest  PZH i być zgodna z normą PN-EN. Moje łóżeczko jest bezpieczne, wygodne i doskonałej polskiej jakości, którą doceniły nawet szwedzkie firmy. JESTEM DUMNA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...