poniedziałek, 11 listopada 2013

Mamy blogujące 2013!

Spodziewam się dziecka i to fantastyczne. Myśl o tym, że przede mną 9 miesięcy, by się przygotować, wszystkiego nauczyć przed tym wielkim debiutem... przerażała mnie. 9 miesięcy to długo... a zarazem krótko, na szczęście ja już jestem na finiszu:) 

Ciąża to czas trudny, raczej nie ma specjalnych względów, rzadko kiedy ktoś przepuści w kolejce, rzadko ludzie są troskliwi i przyjaźni, a i ciężarna nie zawsze  ma doskonały humor.
Dla mnie był to czas zadawania pytań, na które zawsze znalazłam pomocną odpowiedź od Was Blogujące i Czytające Mamy, za to chcę bardzo podziękować. Jestem szczęściarą, że mogę na Was polegać, zawsze czekam na te nasze wirtualne spotkania:)

Z pewnością teraz, jak pojawi się Alicja, nadejdzie czas zadawania dodatkowych, ważnych pytań i wprowadzania nowej rzeczywistości.
Na szczęście! Dobrze, że jesteście, dobrze, że piszecie, mogę na Waszych Blogach, Komentarzach znaleźć wszystko, czego potrzebuje, by powitać Moje Maleństwo.

Blogujące Mamy, mam nadzieje, że podzielicie się ze mną swoim doświadczeniem... o to bardzo proszę - Debiutująca Mama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...