piątek, 15 listopada 2013

Wyprawka dla dziecka, czyli etnocentryzm konsumencki

Ach śpij, bo nocą,
Kiedy gwiazdy się na niebie złocą,
Wszystkie dzieci, nawet złe,
Pogrążone są we śnie,
A Ty jedna tylko nie. 



Pomyślałam o nocach, które moja Mała Śpiąca Królewna prześni... i tych, które pozostaną nieprzespane. Pierwsze spojrzenie na zabawki, pierwsze nuty kołysanki, pierwsza bajka, pierwsza podusia, w którą mała główka wtuli się bezpiecznie... Z pościelą moje Dziecko będzie miało częsty kontakt i dlatego ważny był dla mnie jej wybór. Pościel dla Maluszka musi być przede wszystkim ciepła, miękka, wygodna i bezpieczna. Najlepszy materiał to ten w 100% naturalny, czyli bawełna. Oprócz poszewki należy sprawdzić skład kołderki, która nie powinna być z tkanin sztucznych. 
 

Wybierając pościeli warto zwrócić uwagę na atesty. Ja oczywiście postawiłam na polską markę MAMO-TATO – co dało doskonałe połączenie wygody, bezpieczeństwa i KOLORU!
Wybrałam komplet pościeli w serduszka w paseczkach amarantowych.






DOBREJ NOCY MOJA KRUSZYNKO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...