czwartek, 7 sierpnia 2014

Kreatywne prezenty dla czterolatki?

Zapewne moje posty dot. karmienia piersią już Was trochę znudziły, ale uważam że jest to temat ważny i jeżeli można to chcę zapisać swoje wspomnienia i rady, tak na przyszłość... A dzisiaj...


Dzisiaj postanowiłam pochwalić się prezentem dla czteroletniej Patrycji, którą już niedługo odwiedzimy. Długo się zastanawiałam co też kupić takiej Królewnie, chciałam aby był to prezent kreatywny i wyjątkowy...

I znalazłam gigantyczną kolorowankę a do tego kredki,  oczywiście polskich producentów z czego jestem dodatkowo dumna, bo jak wiecie preferuję zakupy u polskich producentów:)


Z taką kolorowanką nasze dzieci mogą odwiedzić magiczny świat... oczywiście dla starszych dzieci są kolorowanki edukacyjne n.p.: mapa polski. Zresztą zobaczcie sami


Megakolorowanka zakupiona w księgarni WilaBuki, kredki w Biedronie.







1 komentarz:

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...