środa, 12 czerwca 2013

I LOVE SHOPPING!


Mam w pamięci moją koleżankę, która całą ciążę przechodziła w ogrodniczkach. Stąd moje przekonanie, że skompletowanie garderoby na czas ciąży nie jest proste… Teraz jak jestem w ciąży wiem, że to kompletna bzdura. W ciąży kobieta może wyglądać pięknie, co więcej to czas kiedy można eksperymentować, kierując się kilkoma rozsądnymi zasadami.

Źródło: http://www.happymum.pl/


Podstawa wygoda – ciało kobiety w ciąży zmienia się, nic nie powinno nas uciskać, uwierać. Ubranie powinno być luźne, wygodne bez pasków wokół talii. Ja nie mam problemów z kompletowaniem ciążowej szafy wbrew powszechnym w Internecie opiniom, że nie jest to łatwe. Noszę kilka ubrań, które miałam w szafie przed ciążą a ubrania, które kupiłam teraz będę nosiła po ciąży. W mojej szafie są zarówno ubrania z popularnych sklepów jak i sklepów, które specjalizują się w ciążowych stylizacjach.

Ja wybrałam Happy Mum polską firmę produkującą ubrania ciążowe, rzeczy które kupiłam mogę nosić jak urodzę Okruszka.

Źródło: http://www.happymum.pl/
                                                               
                                                                                     









 Polka Matka jest na Facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...