środa, 19 czerwca 2013

Sport w ciąży


Drugi trymestr ciąży to doskonały moment, jeżeli ciąża przebiega bez zakłóceń, aby wrócić do niezbyt forsownej aktywności fizycznej. Nie musimy rezygnować z gimnastyki, która sprawi, że poczujemy się lepiej, a nasze ciało przygotuje się do wysiłku związanego z porodem. Przed ciążą byłam osobą bardzo „sportową”, jeździłam na rowerze, na nartach a bez jazdy konnej nie mogłam żyć. Przyznam szczerze, że nie służą mi chwile bez aktywnego odpoczynku. W nowych okolicznościach spróbuję poszukać czegoś dla siebie…

Źródło: http://zwierciadlo.pl/2013/psychologia/bede-mama/sport-w-ciazy-jaki-jest-bezpieczny

Przeczytaj jaki sport możesz uprawiać?

Możemy pływać, jeździć na rowerze stacjonarnym, uczęszczać na gimnastykę dla ciężarnych, spacerować. Przeczytałam, że najlepszym rozwiązaniem jest joga, dzięki której nasze ciało się rozluźni. Dziś idę na pierwsze zajęcia z jogi dla kobiet w ciąży, jutro napiszę jak było. Oczywiście przed rozpoczęciem ćwiczeń konsultowałam się ze swoim lekarzem.


A Wy jaką formę aktywności fizycznej wybrałyście w ciąży?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...