czwartek, 27 czerwca 2013

"Profesjonalna" brafitterka - biust w ciąży


Dziś postanowiłam zamówić piękną, śliczną, nową bieliznę. Z centymetrem pod pachą stwierdzam, że mam prawie idealne wymiary 90-60-90, są powody do mruczenia. Oczywiście prawie robi wielką różnicę, w tajemnicy powiem, że ten środkowy wynik to 77 – fajna cyfra.

Przed zakupami wyedukowałam się w Internecie: w związku z powiększeniem się piersi i ich skłonnością do zwisania (MASAKRA)  należy nosić biustonosz, który podtrzymuje piersi od dołu nigdzie ich nie ściskając (no jasne że nie ściskając, a spróbuj se ścisnąć). Stanik najlepiej jak będzie większy a ramiączka stosunkowo szerokie i niezbyt elastyczne. Bielizna powinna być wykonana z naturalnych tkanin.
Ja wybrałam uniwersalny, śliczny komplet, który przyda się również dla Polki Matki karmiącej.


                                                    Źródło:  www.happymum.pl/sklep3/u011,bielizna,2620-sweet_nursing_bra.html




 





 Polka Matka jest na Facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...