poniedziałek, 22 lipca 2013

Lubię to! Rajstopy w ciąży

Po dwóch tygodniach urlopu wracam do mojego miasta, wracam do pracy, dziś z rana napotykam pierwszy opór – budzik, drugi – okropny wiatr, u Was też tak zimno? Lubię chodzić w sukienkach, tym bardziej teraz  w okresie letnio-ciążowym.  Dobrze, że założyłam rajstopy, bo o siódmej rano było strasznie zimno.

Moje rajstopy:


                                                         Źródło:  http://www.e-marilyn.pl/pl/803,ciazowe,category
 

Ponieważ mój brzusio rośnie, nie mieszczę się w moich "starych" rajstopach i kupiłam sobie nowe. Takie z miejscem na Moją Kruszynę.  Okazuje się , że jest niewiele firm, które zajmują się produkcją rajstop dla kobiet w ciąży, ale ja kupiłam najlepsze i oczywiście polskiej firmy. Najfajniejsze w nich jest to, że mają super nieuciskającą regulację wokół brzucha, która pozwala dopasować rajstopy do zmieniających się kształtów ciała. Wzmocnione palce sprawiają, że nie muszę kupować co tydzień nowych.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...