sobota, 21 grudnia 2013

Pierwszy spacer Alicji:)

Dziś Alicja była na swoim pierwszym spacerze, przeżyła go spokojnie - sennie. 15 minut przed wyjściem wysmarowałam Mojego Malca kremem, w sklepie znalazłam tylko NIVEA - krem na każdą pogodę, mam nadzieje, że ochronni skórę Maluszka przed mrozem, chłodem, wiatrem i innymi zjawiskami pogodowymi. Ubrana na cebulkę dumnie woziła się w wózku:) Pamiętałam o trzech wrażliwych punktach: główce, nóżkach i pupie. Czapka zakryła szczelnie czoło i uszka, na nóżkach miała butki od kombinezonu, a pieluchę zmieniłam przed wyjściem:) Kto by chciał spacerować z mokrą pupą?




Źródło: http://www.nivea.pl/Produkty/Dla-dzieci-i-niemowlat/Krem-na-kazda-pogode


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, lubię z Tobą rozmawiać...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...